12 Haziran 2009 Cuma

AŞKIN TERAPİ

Son zamanlarda tanıştığım bir kitap aşkın terapi,yazarı dr.faik özdengül,
aslında bir kişisel gelişim kitabı ,bir nevi yani,hayata mesnevi gözüyle bakıyor,bazen bir bilmece,bazen bir şiir,bazen hikaye kitabı oluyor,yol gösteriyor,elinizden tutuyor,farklı bir bakış yani,size tavsiyem odur ki birde bu pencereden bakın hayata,hiç düşündünüz mü?hz .Mevlananın rehberliğinde yol almayı,deneyin arkadaşlar,en kısa zamanda bu kitapla yola çıkın sonrada,mesnevinin sadeleştirilmiş bir metnini edinin ve başlayın başka bir gözle yeniden hayata,ben şimdi bu yolculuktayım,ne güzel bir klavuz Hz.mevlana,
evet ben yıllardır Konyada yaşıyorum ,kaç kez gittim Hz.Mevlananın ziyaretine,ama şimdi onunla daha tanış, daha dost, daha candan görüşmek için tekrar gideceğim yanına bu kez biraz daha yakın duracağım ve teşekkür edeceğim önümde açtığı yeni yollar yeni ufuklar için ve özür dileyeceğim Ondan taaaaaaa ,öteki diyarlardan onu tanıyıp geldilerde ben şuncaaz yerde bilemedim kadrini kıymetini,
Bildirene, Buldurana hamdolsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder